wtorek, 27 czerwca 2017

Impreza z okazji stworzenia plemienia Smocza Orchidea


Witajcie kochani :)

Dzisiaj zorganizowałam imprezę na cześć stworzenia naszego plemienia Smocza Orchidea!
Wpadi do nas również nasi sojusznicy z plemienia Psychopatyczne Płody Zagłady.

Uczestnicy: Szamankakox, Czarnullka, Beletch, Adriantal, Miaukaaa, Lizysss, Lennaxdd, Juliadrzy, Mateus0812, Creatinen, Malinka750, Rozafrozaxdd, Akanaria, Harusu, Arrew1, Beeeecccccc

Na początek włączyłam Deathmatch, było 5 rund.


Najpierw wygrała Miaukaaa, potem Beletch, Rozafrozaxdd, Beletch i na końcu Miaukaaa

Po Deathmatchu włączyłam 2 labirynty


I obydwa labirynty jako pierwsza przeszła Harusu, brawo! :D
Wędruje do Ciebie 5 orchidei.

Na sam koniec podałam wyniki z naborów na zastępcę!


A oto i nasi nowi zastępcy:

Rozafrozaxdd, Arrew1, Sweetarli i Akanaria

Serdecznie gratuluję i mam nadzieję, że będziecie się dobrze sprawowali.

Chciałam jeszcze dodać, że niedługo pojawią się konkursy blogowe na miesiąc lipiec.

~Szamankakox



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz